Pages

Wednesday, July 27, 2011

Saya dah boleh meniarap

Sapa yang boleh meniarap tu? Sebenarnya bukan aku, tapi anak akulah Kafeel. Anak aku ni baru jer masuk 5 bulan dan Alhamdulillah dia dah pandai meniarap dah. Terpusing-pusing nak golekkan badan dia. Lepas tu bila dah boleh meniarap tak boleh nak pusing balik. Bila dah tak boleh pusing balik, apa lagi menangis lah. Sabar jelah.....:) Ini antara moment yang sempat aku tangkap masa anak aku ni meniarap. Siap meniarap depan DVD player kakak dia lagi, macam pandai jer tengok kartun mickey mouse. Gaya menggalahkan bebudak besar padahal baru je masuk 5 bulan, hehehe......Kafeel kafeel, tergelak aku dan isteri melihat telatah anak aku sorang nie....:)

I'm watching .....??
yes!!!! berjaya juga aku memusingkan badan aku, sekarang masa untuk tgk kartun...

good effort Kafeel
alamak...letih lah tengkok aku tgk kartun, tak boleh nak pusing...tolong!!!

0 comments:

Post a Comment