Pages

Saturday, July 30, 2011

Night Shoot in Melbourne

"Night Shoot in Melbourne"%&$ Apakah?....hahahaha....Ini dia, semalam iaitu pada hari jumaat 29 Julai 2011, aku ke Melbourne gara-gara nak amik gambar Melbourne waktu malam punya pasal, punyalah semangat. Aku kena pergi jugak semalam pasal isnin ni semua umat Islam termasuklah aku dah mula menjalani ibadah puasa di bulan ramadhan. Jadi aku tak nak lah pergi amik gambar ni masa bulan ramadhan pasal pertama puasa kedua pulak aku malas nak pergi sebab rumah aku ke Melbourne lebih kurang 2 jam kalau drive, itu drive kalau naik train pulak tambah lagi 30 minit, giler ko jauh tu ketiga pulak sekarang ni musim winter amik gambar waktu malam pulak tu, confirm aku beku. Jadi nak ke, tak nak ke aku kena pergi jugak sebab ni je peluang aku yang terakhir sebab InsyaAllah pada 25 Ogos 2011 ni aku dan family akan balik terus ke Malaysia. Sebab tu kena pergi jugak kalau tak menyesal oooo...:) Belasah je lah, aku pakai baju tebal-tebal atas bawah lepas tu tangkap gambar habis cerita. Rugi kalau tak shoot gambar malam kat sini sebab bukan senang nak sampai Australia, so peluang keemasan ni aku takkan lepaskan dan aku akan jadikan sebagai tanda kenang-kenangan. Jadi, ini antara koleksi-koleksi gambar yang sempat aku ambil, so hopefully korang enjoy....:)

Melbourne City
Yarra River

Flinders st, melbourne, Australia
Flinders Street

Swantson St in Black & White
Swanston Street

Light trails in Flinders St
tepi Flinders Street

Rollercoster in Melbourne
rollercoster in Melbourne

0 comments:

Post a Comment