Pages

Friday, March 02, 2012

Selamat Harijadi Kafeel....

Alhamdulillah ke hadrat Allah kerana dengan limpah kurnia-Nya dapat lagi aku mengupdated kan blog aku yang aku rasa dah agak lama dah aku tak updated. 19 Februari 2012 merupakan tarikh keramat bagi anak aku yang ke-2 bernama Kafeel Ehan Bin Kamalruzaman kerana menyambut harijadi nya bagi 1 tahun. Aku tahu post ini agak lambat disebabkan masa yang begitu singkat dan tahap kesibukan aku yang melampau, tapi aku cuba jugak post kan supaya ia menjadi kenangan buat aku dan keluarga aku.....:) Kebetulan masa nak sambut harijadi anak aku boleh pulak dia demam dan muntah2, selamat pada malamnya anak aku dah beransur pulih, be strong wahai anak ku. Dengan kesempatan ini walid, ummi dan kak Nuha ingin mengucapkan selamat harijadi yang ke 1 tahun, semoga menjadi anak yang soleh dan beriman....Amin

Kafeel masa demam dan muntah di Klinik UMT

Masa di Churchill, 7 bulan....chomel kan, Aceh!!!!

0 comments:

Post a Comment